Uprzejmie informujemy, że
poniżej zamieszczona została lista rankingowa po
odwołaniach Wniosków o przyznanie dotacji złożonych przez
Uczestników projektu MOJA PRZYSZŁOŚĆ - MOJA FIRMA 2, w ramach I
NABORU
Uczestnicy projektu,
których wnioski znajdują się na pozycji od 1 do 4 powinni
dokonać rejestracji działalności gospodarczej do dnia
11.09.2019 r. (dzień rejestracji działalności
powinien być tożsamy z jej rozpoczęciem) i dostarczyć
najpóźniej do 11.09.2019 r. do Izby
Rzemieślniczej w Opolu ul. Katowicka 55, I piętro, pokój 1.14,
tel. 77 454 31 73 wew. 29, w godzinach od 9.00 do 14.00 celem
weryfikacji, dokumenty niezbędne do zawarcia Umowy na
otrzymanie dotacji, w tym:
1. Wydruk z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – CEIDG,
poświadczający zarejestrowanie i rozpoczęcie prowadzenia
działalności gospodarczej w terminie wskazanym przez Realizatora
projektu - Izbę Rzemieślniczą w Opolu,
2. Kopię aktualnego
dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA, ZUS
ZFA/ZPA),
3. Uaktualniony
harmonogram rzeczowo-finansowy ( jeśli dotyczy),
4. Oświadczenie o
nieotrzymaniu pomocy de minimis ( załącznik nr 7 do Regulaminu
przyznawania wsparcia finansowego …) lub oświadczenie
o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w roku podatkowym
przystąpienia do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach
podatkowych ( załącznik nr 8 do Regulaminu przyznawania wsparcia
finansowego …) lub zaświadczenia o pomocy de minimis,
wystawione przez podmioty udzielające pomocy w roku podatkowym, w
którym dana osoba przystępuje do projektu oraz w poprzedzających
go dwóch latach podatkowych.
5. Formularz informacji
przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, zgodny ze
wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z
dnia 24 października 2014r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie
zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o
pomoc de minimis ( załącznik nr 9 do Regulaminu przyznawania
wsparcia finansowego …)
6. Oświadczenie o
nieposiadaniu długów objętych tytułami egzekucyjnymi oraz, że
dana osoba nie jest dłużnikiem w sprawach prowadzonych w ramach
egzekucji sądowej lub egzekucji administracyjnej ( załącznik nr 13
do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego …)
7. Oświadczenie o braku
zakazu dostępu do środków publicznych, o których mowa w art.5
ust.3 pkt.1 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach
publicznych ( załącznik nr 10 do Regulaminu przyznawania wsparcia
finansowego …)
8. Zabezpieczenie
prawidłowego wykonania Umowy na otrzymanie dotacji (
załączniki do Regulaminu przyznawania wsparcia finansowego … dla
poręczycieli: nr 15 i/lub 16 i/lub 20, 14 ewentualnie
18 oraz załącznik nr 19 dla współmałżonka poręczyciela
).
UWAGA: wszystkie wyżej
wymienione dokumenty – załączniki do Umowy na otrzymanie dotacji
należy podpisać ale nie wpisywać daty.
Data zostanie uzupełniona w dniu, kiedy w siedzibie Izby
Rzemieślniczej w Opolu podpisywana będzie Umowa na otrzymanie
dotacji.
W przypadku niezłożenia
dokumentów, o których mowa powyżej, w tym dokumentów związanych
z ustanowieniem zabezpieczenia w terminie wskazanym w niniejszym
piśmie, uznaje się że Uczestnik projektu rezygnuje z możliwości
otrzymania przyznanej dotacji i uczestnictwa w Projekcie.
Jednocześnie
przypominamy, że Uczestnicy projektu, którzy złożą w wymaganym
terminie komplet prawidłowo wypełnionych załączników do Umowy na
otrzymanie dotacji, zawiadomieni zostaną o dniu i godzinie
podpisania Umowy na przyznanie dotacji w siedzibie Izby
Rzemieślniczej w Opolu.
Podpisanie Umowy na
otrzymanie dotacji musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 30
dni od dnia zawiadomienia Uczestnika projektu o przyznaniu dotacji.