UWAGA ! KOLEJNY NABÓR DO PROJ. MOJA PRZYSZŁOŚĆ-MOJA FIRMA 2

DOTACJE DLA OSÓB BEZROBOTNYCH, NIEAKTYWNYCH ZAWODOWO, PRACUJĄCYCH ZARABIAJĄCYCH NAJNIŻSZA KRAJOWĄ W WIEKU OD 30 ROKU ŻYCIA
Myślisz o rozpoczęciu działalności gospodarczej
Nie masz środków finansowych przeznaczonych na ten cel
Weź udział w projekcie pn. MOJA PRZYSZŁOŚĆ – MOJA FIRMA 2, realizowanym przez Izbę Rzemieślniczą w Opolu w ramach RPO WO na lata 2014-2020, Działanie 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej, w ramach którego możesz otrzymać:
 
1. Wsparcie szkoleniowo – doradcze połączone z indywidualnym doradztwem biznesowym umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej.
2. Dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej w maksymalnej wysokości 25 000,- zł brutto.
3. Podstawowego wsparcie pomostowe wypłacane przez pierwsze 6 miesięcy prowadzenia działalności w wysokości 1 000,- zł brutto / 1 miesiąc.
4. Przedłużone wsparcie pomostowe wypłacane przez kolejne 6 miesięcy prowadzenia działalności w wysokości 1 000,- zł brutto/ 1 miesiąc.
5. Wsparcie pomostowe obejmujące doradztwo o charakterze specjalistycznym w zakresie efektywnego wykorzystania dotacji i prowadzenia działalności gospodarczej.
 
Łącznie możesz otrzymać 37 000,- zł brutto
 
Spotkania informacyjne dla zainteresowanych udziałem w projekcie
odbędą się:

3,4,5 marzec 2020 r. w Izbie Rzemieślniczej w Opolu, ul. Katowicka 55.

Zapisy na spotkania informacyjne prowadzą:

Damian Ozorkiewicz - tel. 727 698 239

UWAGA:
Spotkania informacyjne przeprowadzone zostaną zgodnie z obowiązującymi obostrzeniami sanitarnymi związanymi z epidemią COVID-19. W jednym spotkaniu mogą uczestniczyć maksymalnie 4 osoby + prowadzący . Wszystkie osoby w trakcie spotkania zobowiązane będą do noszenia maseczek (nie dopuszcza się przyłbic ) i o ile jest to możliwe rękawiczek.
 
Nabór formularzy rekrutacyjnych do projektu odbędzie się w okresie od 11 do 31 marca 2021r.

Popularne posty z tego bloga

Lista Rankingowa Projektu "MOJA PRZYSZŁOŚĆ - MOJA FIRMA 2" – PODSTAWOWE WSPARCIE POMOSTOWE W RAMACH V NABORU

ROZLICZENIE PODSTAWOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO

Nabór Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego w ramach V naboru